9. syyskuuta 2012

Neljä kokonaista päivää ja sitten...!

Henkinen valmistautuminen on mennyt hyvin, mutta fyysinen, tai mikä lieneekään, ei ihan niin hyvin. Voisi kuvitella, ettei minulla ole sinniä lainkaan, koska vielä eilen join viiniä ja hiukkasen kahviakin ja mussutin makeita herkkuja. Ihan olisi ollut sama aloittaa paasto jo viikko sitten, koska olen tekemisissäni ja niiden jättämisessä aivan entiselläni.

Olen kuitenkin miettinyt paastoa ja muitakin asioita tarkasti ja motivaatio on erittäin hyvä. Odotan innolla - voitteko kuvitella - ensi torstaita, kun saan tehdä suolihuuhtelun... Siitä se alkaa!

Olen ostanut monta pulloa paastomehuja, joten senkin puolesta pärjään kyllä. Nyt olisi hienoa tehdä mehuja tuoreesta kesän ja syksyn sadosta, marjoista ja vihanneksista, mutta minulla ei ole mehulinkoa tai mitä siihen nyt tarvitaankaan. Toisaalta syön marjat mielelläni sellaisenaan, joten ne jäävät odottamaan paaston jälkeistä aikaa. Myös yrttiteetä olen hankkinut sekä kotiin että työpaikalle.

Seuraavan kerran raportoin torstai-iltana; silloin pitäisi olla jo kerrottavaa paaston ensitunnelmista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti